Saturday 25 February 2012

Polka Dot Addicted

Fesyen POLKA DOT kembali jadi trend bagi remaja masa kini. Anda suka Polka dot? Saya pon..! Kalau boleh semua nak polkadot jew.. tudung polkadot, baju polkadot, beg polkadot, skirt polkadot, seluar polkadot, and lastly tak lupe tang kasut... (haih penat nak taip sume).. ahahaa.. gilewz kan?? Ada ke orang yang pakai from head to toe polkadot jek?? JANGAN okkeh! It's look weird. Serioulsly.

Dari carian google yang aku buat, fesyen polkadot ni mula diperkenalkan lewat 90an di Britain. Uollz tengok kan kebanyakan fesyen yang ada sekarang di-rotate dari zaman 70an,80an,90an.. So, that's mean fesyen zaman dulu kala masih relevan diguna pakai even teknologi yang ada sekarang serba serbi canggih wa cakap lu.

Kenapa uollz rasa uollz suka polkadot?? As for me, aku rasa bintik-bintik bulat kecik tu nampak cute, sweet, simple and stylo jek bila pakai, heh.. tapi tatao la pendapat uollz macam mana kan! Even pergi shopping mall pon, nampak je corak polkadot, terus nak pergi dekat, nape tah... seakan-akan ada tarikan magnet kat situ  =)

Okeh.. sebelum aku tutup entri kali ni, uollz layan jela fesyen polka dot kat bawah ni ha.. aku tak boleh tengok lelame, kang geramz pulak tengok :>


eh??

credit pictures from google =)


p/s : is it cute, right? hiks =)
 

No comments:

Post a Comment

Fabulous people said

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...