Wednesday 1 February 2012

Apa yg membuatkan anda CANTIK?

Morning olls!  Kalau tak silap aku, ini entry paling awal aku buat sepanjang berblogging ni..kahkahkah (semangat di pagi hari)

So, how's your day beauty? Ouh.. jangan moody2 di pagi yang indah ni, nanti muka uolls dipenuhi kedut-kedut like mak nenek kebayan..eeeuwww. Dan orang tua dulu kata rezeki tak masuk tau kalau pagi hari mencuka. Oppps now chill okayyy! GOOD! Hari ni tanggal 1 Februari. Wah sedar tak sedar, kite dah masuk bulan kedua di tahun NAGA.. huh..wut a fast time fly! 

Sebelum 'ter' lupe, actually today aku nak share dengan uolls satu lagu yang aku rasa sangat cute dan sweet..hahah.  Uolls jangan tersalah paham dengan title kat atas sebab itu hanya GIMIK semata-mata..muahaha.. Kepada uolls yang tengah berduka lara atau moody tak habis lagi tu, jom layan music video "What makes you beautiful" by One Direction (new band i guess) ni, and confirm uolls akan tersenyum kamben kembali..teeheeee *


Bagi aku, lagu ni gila kentang ah..TERBAIK! This song really makes me feel beautiful for a while (berangan lagi) ^_^ Lagi bertambah best if 'someone' dedicate or sing this song for you.. Homaiii..beruntung habis la kan! For the past two days, i can't stop replaying this song for a many many times. 

Seriously, i love it ♥. For a full lyrics, click here


p/s : Lagu ni membuatkan saya rasa cantik, anda pulak macam mana? =)



No comments:

Post a Comment

Fabulous people said

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...