Friday 15 July 2011

Makna tersembunyi si gadis

Wuuu...hah....ngeeee....what a bored day! Gue ditinggalin kok sama famili gue... OH buhsan bangat...nggak bisa fighting lagi sama adik gue..haha...gilak2 :) Btw guyz, i'm really fine today..think +ve ya! For this entry, aku ade satu story mau share dengan u guyz yang come lote dan kacak bergaya semua ヅ. Layannnn..

Perhatian si jejaka..

Kalau nak tahu apa sebenarnya yang terkandung dalam HATI si gadis saat dia berkata itu dan ini, teruskan membaca >>>

Kalo c gadis tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Sape yg paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalo c gadis tanya: u dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. i Lapar ni!

Kalo c gadis kata: Lawa-lawa la baju kat sini ek.
Makna tersembunyi: Belikanlah tuk I.

Kalo c gadis kata: Rasa cam pening la.
Makna tersembunyi: Tolongla picitkn kepala i.

Kalo c gadis kata: Letihnye ari ni. nak masak lg, basuh kain baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jela. Lepas tu, tlg basuh kain baju sekali ek :p

Kalo c gadis kata: Kita lebih sesuai berkawan jew.
Makna tersembunyi: I taknak kat u. So tak paham2 lg ke?

Kalo c gadis kata: I suka kawan dgn u. U baik, memahami N bla bla bla...
Makna tersembunyi: ble u nk propose i jd gf u? :p

Kalo c gadis tanya: u pnah tak teringatkan awek u yg dulu?
Makna tersembunyi: Kalo nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku!

Kalo c gadis kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan u.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban..hangpa dua ekoq gak yg seronok. siap hang t!

Kalo c gadis tnye: I tak kisah kal mang btl u nak kawen lg 1. Asalkan u terus-terang dgn i,jujur & bole berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi 1!!


Hoho..ada sape-sape nak bangkang tak?

No comments:

Post a Comment

Fabulous people said

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...