Wednesday 7 December 2011

Sometimes he's so sweet

Oh malam ni adalah malam jiwang okeh! hahah..ape aku pedulik...ini belog haku, haku punye suke lah! Tadi, aku godek2 hp tercinta dan terjumpe meset indah yg hampir aku lupe (hampir tapi belom lupe..fuh) sebab dikasi 2 tahun lepas same my mr.right! #credit to him for a wonderful words ------ HERE IT IS >>>

Apa jua yang kau lakukan
Kau adalah kau
dan apa yang ku tahu adalah semuanya kau
Kerana kau adalah penulis mulanya kisah hidupku
Maka kau jua adalah pasti penulis pabila matinya watakku
Kau meletakkan nokhtah penamat di dalam kisah itu,
Hidupku dibasuhi dengan cinta kau
dan matiku sudah pasti ketika kau 
berada di dalam hatiku...
Kau sedar dan ku tahu
Apa erti aku dan apa makna kau
Sebab itu aku namakan kau 
CINTA SEJATI...

p/s : mustahil aku tak fall in love dgn dye...! IMY :(

No comments:

Post a Comment

Fabulous people said

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...